Honda CRF 250 2014 rok

Bez najmniejszych wątpliwości można stwierdzić, iż CRF 250R już od dawna zalicza się do czołówki wyczynowych motocykli crossowych Nowa wersja jest jeszcze lepsza, niż jej poprzedniczki. Seryjnie do CRF 250 od 2008 roku montowany jest amortyzator skrętu, który dodatkowo wspomaga szofera podczas jazdy na „dziurawym" torze. Jednostka napędowa nie pozostawia żadnych złudzeń. Seryjne 43 konie mechaniczne, jakie udało się wydobyć z 249.4 cc pojemności daje jeźdźcom pole do popisu. Masa motocykla w pełni przygotowanego do jazdy wynosi nieco ponad 100 kilogramów, co w przypadku czterosuwa jest bardzo dobrym wynikiem. Koła mają średnicę przód 21/110/90.a tył 19/100/80.

Honda

Honda CRF 250R - 2013

Bez najmniejszych wątpliwości można stwierdzić, iż CRF 250R już od dawna zalicza się do czołówki wyczynowych motocykli crossowych Nowa wersja jest jeszcze lepsza, niż jej poprzedniczki. Seryjnie do CRF 250 od 2008 roku montowany jest amortyzator skrętu, który dodatkowo wspomaga szofera podczas jazdy na „dziurawym" torze. Jednostka napędowa nie pozostawia żadnych złudzeń. Seryjne 43 konie mechaniczne, jakie udało się wydobyć z 249.4 cc pojemności daje jeźdźcom pole do popisu. Masa motocykla w pełni przygotowanego do jazdy wynosi nieco ponad 100 kilogramów, co w przypadku czterosuwa jest bardzo dobrym wynikiem. Koła mają średnicę przód 21/110/90.a tył 19/100/80.

Honda CRF 250R - 2011

Bez najmniejszych wątpliwości można stwierdzić, iż CRF 250R już od dawna zalicza się do czołówki wyczynowych motocykli crossowych Nowa wersja jest jeszcze lepsza, niż jej poprzedniczki. Seryjnie do CRF 250 od 2008 roku montowany jest amortyzator skrętu, który dodatkowo wspomaga szofera podczas jazdy na „dziurawym" torze. Jednostka napędowa nie pozostawia żadnych złudzeń. Seryjne 43 konie mechaniczne, jakie udało się wydobyć z 249.4 cc pojemności daje jeźdźcom pole do popisu. Masa motocykla w pełni przygotowanego do jazdy wynosi nieco ponad 100 kilogramów, co w przypadku czterosuwa jest bardzo dobrym wynikiem. Koła mają średnicę przód 21/110/90.a tył 19/100/80.

Kayo T4 250 2020

Kayo T4 250 dzięki dużym kołom przód 21’ a tył 18’ pokona każdą nierówność terenu. Wysokość siedzenia to ponad 90 cm także przeznaczony jest dla osób wysokich. Wyposażony w 5-stopniową skrzynię biegów zestrojoną z silnikiem o pojemności 250 cm3 i mocy 27 KM , a takie połączenie w praktyce gwarantuje satysfakcję z jazdy . To idealny motocykl dla początkujących, jak i zaawansowanych riderów.

Pit Bike MRF 140RC (17" x 14")

Pit Bike MRF 140RC to obecnie największy z proponowanych mini cross'ów marki MRF. Wysokość siedzenia w tym modelu wynosi aż 90 cm, dzięki czemu nawet wysokie osoby nie będą miały problemu z wygodną i bezpieczną jazdą. W mini crossie 140RC znajdziemy silnik o pojemności 140 cm3 i mocy 12  km. Motocykl poruszą się na 17 (przód) i 14 (tył) calowych kołach. Nad bezpieczeństwem czuwają wzmocnione tarcze hamulcowe. Motocykl został wyposażony także w siedzenie posiadające antypoślizgowe pokrycie, dzięki temu w terenie łatwiej utrzymać prawidłową pozycję. 
Pit Bike MRF 140RC to stosunkowo duży mini cross dla osób, dla których pozostałe modele wydają się zbyt niskie.  
Polecamy!

Pit Bike MRF 140RC (14" x 12")

Pit Bike MRF 140RC to obecnie największy z proponowanych mini cross'ów marki MRF. Wysokość siedzenia w tym modelu wynosi aż 80 cm, dzięki czemu nawet wysokie osoby nie będą miały problemu z wygodną i bezpieczną jazdą. W mini crossie 140RC znajdziemy silnik o pojemności 140 cm3 i mocy 12  km. Motocykl poruszą się na 14 (przód) i 12 (tył) calowych kołach. Nad bezpieczeństwem czuwają wzmocnione tarcze hamulcowe. Motocykl został wyposażony także w siedzenie posiadające antypoślizgowe pokrycie, dzięki temu w terenie łatwiej utrzymać prawidłową pozycję. 
Pit Bike MRF 140RC to stosunkowo duży mini cross dla osób, dla których pozostałe modele wydają się zbyt niskie.  
Polecamy !

 

Tor Borkowo
tor borkowo

Lokalizacja Straszyn: Borkowo
Dojazd: Od ulicy Starogardzkiej (jadąc od Gdańska w stronę Straszyna za obwodnicą Południową w lewo w ul. Chabrowa i cały czas prosto).

Nawierzchnia: twarda gliniasta
Długość: około 1400m
Tor dla bardziej zaawansowanych. Spore prędkości i prawdziwe skoki! Tor to wstęp do prawdziwego motocrossu. Tor spełnia warunki do organizowania zawodów (Mistrzostwa Polski).